maandag 9 november 2020

Sint Express!

Hallo Allemaal,

Dit weekend ben ik in de weer geweest met een schommelkaart/wiebelkaart.  Henriët heeft dit bedacht voor de nieuwe challenge bij MD. Ik vond het best een lastige opdracht, maar uiteindelijk dan toch nog tevreden. Ik heb er maar een Sint& Piet kaart van gemaakt.  Piet is een roetveeg Piet geworden, al zie je de roet niet echt op de foto.!


Gebruikte Materialen:

- PK 9173 (sint & piet)
- EWK 1281 (knipvel)
- LR 0565 (piet)
- CR 1487 (postzak)
- CR 1488 (cadeautjes)
- CR 1489 ( laars, letter, wortel)
- CS 1042 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

Marianne Design # 258 schommelkaart
- 2 Sisters on the blog # 43 geen vierkant of rechthoek

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, ik heb ze met veel plezier gelezen.

Groetjes, Eri



30 opmerkingen:

  1. Echt ontzettend leuk geworden zo Eri, ik vind het knap om zo’n wiebelkaart te pimpen maar met al jou mooie spulletjes is hij erg gaaf geworden. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gaaf kaartje, Eri. Dit gaan de meisjes leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niet op het challengeblog gekeken maar in nlogland ben jij volgens mij de eerste met een Sint-wiebel Eri en hij is super leuk geworden.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sint en pieten wiebelkaart! Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke schommel kaart heb je gemaakt .
    Leuk thema heb je er van gemaakt.
    Heel veel op te zien.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een Sint-wiebelkaart! Wat een tof idee. Heel erg leuk geworden.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige schommelkaart met (roetveeg)Piet. Dit zal vast door je kleindochters gewaardeerd worden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke Sint en Piet kaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ee prachtige wiebelkaart heb je gemaakt. Leuk in de sinterklaasstijl.. Hier in Friesland hebben ze straks Pieten met een maskerop... Het wordt steeds gekker. Ik zie wel wat roet vegen hoor. Het is weer erg goed gelukt dit model. Ik waag me er niet aan... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk deze Sint & Piet kaart!
    Gezellig dat je meedoet met de "wiebelkaart" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een supergave kaart Eri, veel te zie en die roetvegen denken we er wel bij hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele vrolijke wiebelkaart Eri, leuk al die Sinterklaas spulletjes. Gezellig hoor, leuke roetveegpiet.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Eri, dat heb je supermooi gemaakt. Het is altijd weer een beetje uitkienen hoe je de balans houdt in de kaart. Ging ik de eerste keer helemaal mee de mist in, moest ik alles weer aanpassen...ik hoop dat Sint wat langer blijft dit jaar. Op 5 december kan het bij ons gezin niet doorgaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk wiebelkaartje met de Sint en zijn Pieterknecht.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave wiebelkaart heb je gemaakt! Echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke wiebelkaart heb je gemaakt.
    Ik zie Piet al helemaal wiebelen, hij zou de boot wel missen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super leuk bedacht om een Sint wiebelkaart te maken! Ziet er heel erg gezellig uit met al die kadootjes enzo!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een supergaaf schommelkaartje heb je gemaakt leuk idee het sinterklaas thema te gebruiken daar was ik niet op gekomen. helemaal geweldig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig kaartje!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge deze maand!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuke Sint & Piet wiebelkaart Eri, leuk idee,
    Leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie en superleuke Sint en Piet wiebelkaart. Wat een schitterende kerstkaart met de ronde mal, heel stijlvol.Dank je wel voor al je leuke reacties.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart met Sint en Piet!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige wiebelkaart met de sint en piet knap gemaakt. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is weer eens iets anders wat ik voorbij zien komen Sint en Piet. Top...
    Gezellig dat je mee doet met onze "wiebel" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuke wiebelkaart in sinterklaas sferen, heel gaaf gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze is erg leuk Eri.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuk die wiebelkaart met allemaal kadootjes ! Mooi opgebouwd met Sint en Piet ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri