donderdag 17 september 2020

Wij wensen jullie een fijne Kerst!

Hallo Allemaal,

Het gaat steeds beter met de nieuwe blogger, ik merk dat ze weer wat aanpassingen hebben gedaan, het gaat vast helemaal goed komen. 

We zitten al in week 38 met de wekelijkse kerstkaart  bij 52 WTC. Dit keer met de grote letters van Crealies in de hoofdrol.

Gebruikte Materialen:

Deco Time (basismal)
- Craft Sensations (design papier)
- Crealies (kerst)
- LR  0435 (kerstroos)
- LR 0437 (elzepropjes)
- LR 0286 (tak)
- CR  1378 (tak)
- KJ 1726 (banner)
-  KJ 1717 (stempeltekst)


Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52  WTC week 38

Dank voor de reacties op mijn vorige kaart, ik heb ze weer met veel plezier gelezen.

Groetjes, Eri

30 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Eri, wat passen die letters perfect op de Action mal zeg.
    Je gebruikte mooi dp papier en de schitterende prominente poinsettia met gouden details erbij......echt een schitterende creatie weer!
    Een fijne donderdag en lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooie mal heb je gebruikt, mooi hoe de letters erop passen en mooie details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow schitterend Eri, hoe mooi alles past op je kaart!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met de letters.
    Ik heb de engelse versie en nog niet gebruikt, maar als ik dit zo zie mag ik ze echt wel eens tevoorschijn halen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Eri.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Eri! Mooi papier en mooie vormen heb je gebruikt!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave chique kaart heb je gemaakt Eri!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en zulke toffe kleuren. Met die mooie toef is het helemaal af!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Eri, wat een pracht van een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Wat past kerst leuk op deze mal. Heel leuk weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige chique kerstkaart Eri.
    Leuk bedacht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi en chique kaartje! Ik merkte ook al dat ze wat aanpassingen hadden gedaan. Dat potloodje was ineens vervangen zag ik.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart met de stans van Crealies, ook jouw poinsettia's blijven mooi. Ik wilde gisteren op de nieuwe Blogger een foto verwijderen, dat lukte echt niet, gelukkig kon ik nog terug naar de oude instellingen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje met dit mooie papier en mooie "kerst"stans.Nog bedankt voor de felicitatie.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi dit kerstkaartje Eri...zo leuk die grote tekstletters op die deco time vorm.....Ook heel leuk designpapier gebruikt..met een hele mooie bloementoef als blikvanger...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer een goed idee van jou om die lettermal op de andere te gebruiken. Ziet er prachtig uit met het goud erin verwerkt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie kerstkaart Eri, gaaf die grote letters op die leuke kaartvorm. Mooi afgewerkt en leuk feestelijk dessin-papier gebruikt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kaart. Ik moet die stansen van Crealies ook weer eens gebruiken
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, leuk met de glanzende details in het papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig met de grote letters en de leuke papiertjes ! Je bloementoef maakt het weer helemaal af ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja echt een hele mooie kaart en ja bij mij lukt het nu ook goed met de nieuwe blogger. Alleen weet ik nog niet hoe ik die grote tussenruimte tussen de zinnen moet veranderen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart, prachtig met het goud.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie kaart Eri.
    Leuk model en prachtig die grote KERST letters.
    Ik zie dat er bij jou een fotootje staat bij mijn favoriete blogs, wat niet bij iedereen zichtbaar is.
    Doe je iets speciaal om het er op te krijgen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. tof om die grote letters op die bijzondere kaartvorm te gebruiken, heel ander effect zo! Heel mooie kaart!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Eri, ja fijn hĆØ? Ik win ook steeds sneller/vaker van Blogger :)
    Je kaart is hartstikke leuk! Mooi zo met de tekst op de aparte vorm. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi, prachtige kleurtjes ook!
    Dankjewel voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52 WTC.
    En fijn dat Blogger al wat is aangepast, vind het ook steeds handiger gaan.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke kerstkaart !
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri