woensdag 11 maart 2020

Grote avonturen beginnen klein!

Hallo Allemaal,

Zoonlief vroeg of ik voor iemand een babykaart kon maken.  Ik heb de sketch van de Egel gebruikt, maar heb er een rechthoekige kaart van gemaakt.


Aan de binnenkant allemaal leuke teksten




Gebruikte Materialen:

- PB 7058 (little miracle)
- COL 1480 (schildpad)
- COL 1449 (letters)
- COL 1443 (hartjes)
- Joy (wolk)
- MFT (label)
- EC 0165, EC 0171, CS 1051 (stempelteksten)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- De Egel # 95 sketch


Groetjes, Eri

25 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Eri, de bovenste foto is niet te zien...ligt het aan mijn iPad? De binnenkant is superleuk, goed bedacht. Een fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar snap ik niets van, hier zie ik de eerste foto wel.
      Groetjes, Eri

      Verwijderen
    2. Ja hoor gelukkig zie ik hem nu wel Eri, wat is hij leukkkkkk!
      Fijne avond xx

      Verwijderen
  2. Hier ook alleen een foto van de binnenkant, maar die is dan ook erg mooi. Kom straks nog wel even kijken of de voorkant er dan ook op staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je het nu kunt zien, heb het opnieuw ge-upload.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje! Vind de schildpadjes wel heel snoezig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De voorkant en de binnenkant kan ik zien, het zijn snoezige schildpadjes, prachtig babykaartje is het geworden.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaart. Ik zie alle foto's, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor, alle foto's van deze prachtige kaart zijn te zien. Heel mooi gedaan. Jouw talent met al die Eline diertjes is uitzonderlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig schattig kaartje zo leuk hoe je ook de binnenkant hebt gemaakt met tekstje en het kleine schildpadje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie babykaart heb je gemaakt met de schildpadjes . Heel wat anders, maar heel erg leuk. mooi volgens de schets en de teksten zijn erg leuk zo op een cirkel. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de schildpadjes, ook weer zo gaaf Eri en wat een prachtige baby kaart! Nou daar kan je Zoon mee aan komen hoor, lief en stoer! Leuk al die teksten aan de binnenkant en ik geniet weer met volle teugen hier!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart!
    Zowel de voorkant als binnenkant heb je mooi aangekleed.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend is je babykaart voorde nieuweling.
    Mooie zachte kleuren .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat en schattig babykaartje! Erg leuk zo met dit model en de tekst aan de binnenkant ook leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit leuk gedaan, Eri. Ik ben er weg van, zowel van de voor- als van de binnenkant. Voor mij is dit een topper!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook ik zag vanmorgen je eerste kaart niet, gelukkig nu dus wel. Wat een keileuke babykaart met de schildpadjes en de gave teksten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superrrrrrr wat een geweldige kaart zeg. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart voor Otis ! Leuk met de schildpadjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah super lief babykaartje !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje. Vertederend.
    Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heey Eri,

    het is een prachtige babykaart geworden. Erg leuk model kaart ook.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach wat lief zowel de binnen en buitenkant xx
    Fijne dag grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een plaatje, ik ben er helemaal weg van Eri, supermooie babykaart in prachtige zachte kleuren.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ach wat is die leuk geworden zeg! Het schildpadje staat ook nog op mijn lijstje. Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van de egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri