maandag 6 januari 2020

Wij wensen je een mooie dag!

Hallo Allemaal,

Omdat ik vorige maand in de top 3 zat bij MHH mocht ik nu GD zijn. Angela heeft voor deze challenge een bingo kaart bedacht waar je verticaal, horizontaal of diagonaal een rijtje mag kiezen als thema voor op je kaart. Ik heb gekozen voor: stempel, bruin, bloem en non-kerst.


Gebruikte Materialen:

- PK 9094 (fabulous fifties)
- CR 1414 (ronde mal)
- CR 1465 (borduurmal)
- COL 1323 (bloemen)
- LR 0398 (blaadjes (roos)
- CR 1432 (tak)
- LR 0573 (hartpin)
- COL 1441 (kleine hartpin)
- CS 1019 (stempeltekst)


Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:

- De Egel # 91 alles mag
- Knutsels & Kadootjes #  iets met de letter B

Zo leuk, bij 2 Sisters on the blog stond ik van de week in de top 3.



Groetjes, Eri

27 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.
    Mooi met dat geborduurde roos erop.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, Eri.
    Proficiat met je toppertje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige borduurkaart met deze mooie roos, Eri.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte verjaardagskaart!!! Mooie kleuren en dan vooral de geborduurde roos ...erg mooi. Ik heb vroeger ook veel geborduurd en als ik dit zie dan denk ik toch...zal ik nog eens...
    Maar ik weet uit ervaring dat ik het na een uurtje al niet leuk meer vind ;-) maar ik blijf er graag naar kijken!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Eri.... De kleuren zijn prachtig gecombineerd. Fijn dat je gastdesigner mocht zijn. super geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooi borduurkaart!
    En gefeliciteerd met je plekje op ons blog, verdiend!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige borduurwerk, mooie kleuren en de bloempjes super mooi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een mooie kaart heb je gemaakt als GDT!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart! Prachtige kleuren ook.
    Ik moet ook maar eens weer de borduurnaald oppakken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met de mooie geborduurde bloem, echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Eri,
    wat een mooie kaart met het geborduurde viooltje erop. Erg leuk ook dat je meedoet bij K&K en de Egel! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie geborduurde kaart heb je gemaakt Eri, het ziet er prachtig uit, maar wat een werk. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi geborduurd in deze frisse kleurtjes en heel mooie bloempjes erbij met de plakpareltjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Eri! Heel erg mooi de geborduurde bloemen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende gastdesignerbijdrage Eri, wát een prachtige geborduurde bloem en alle kleuren zó mooi bij elkaar!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige en fleurige kaart ,wel weer leuk wat voor jaars kaarten , mooie roos geborduurd een prachtig geheel.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooh eri wat een kunstwerkje mooie combinatie van kleuren en details
    en gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    De roos is super met deze kleuren en alles past zo mooi bij elkaar ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh die is mooi Eri, mooi die warme kleuren. Leuk die roos in kruissteek en dat dan alle kleuren weer terugkomen. Ik vind het een plaatje :)
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige geborduurde kaart, zo'n mooi geheel in de bruintinten. En nog een groot compliment voor de fotolijst met alle MD diertjes, daar zal Minte van genieten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zoek jij de spulletjes voor je kaart altijd zo goed bij elkaar. Prachtig gedaan! De kleuren zijn ook mooi!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart en zoals iedereen al zegt: een prachtige kleurencombinatie.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart Eri. En gefeliciteerd met je winnende kaart, die was ook zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooooooo zo mooi deze kaart, echt alles zo prachtig gecombineerd...knap en veel werk Eri. En dan een leuk toppertje,die heb ik nog niet gezien en zal ik zo tegenkomen denk ik want ik ga even je blogje doorspitten. Lieve groetjes Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaart valt op de kleurigheid maar niet teveel. Dat maakt hem ook zo leuk! Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri