donderdag 10 oktober 2019

Een liefdevol en sprankelend 2020!

Hallo Allemaal,

We zijn in week 41 met de kerstkaarten donderdag, en het word nu steeds moeilijker om elke week een kerstkaart te maken, de inspiratie moet zo wat uit de tenen komen, dus na deze kaart stop ik even een maand met de kerstkaarten. Dit keer is het zelfs geen kerstkaart, maar een nieuwjaarskaart geworden!


Gebruikte Materialen:

- Action  (design papier)
- CR 1351 (hart)
- LR 0503 (vuurpijlen)
- COL 1347 (cijfers)
- COL 1442 (sterren)

Deze kaart doet mee met:

- 52 WTC week 41

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog, de reacties worden zeer gewaardeerd!

Groetjes, Eri

30 opmerkingen:

  1. Leuke nieuwjaarskaart Eri , mooie details erop
    Fijne dag van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Een pauze helpt altijd, daarna begint het vanzelf weer te kriebelen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nieuwjaarskaart, Eri.
    Mooie details.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend nieuwjaarskaart!!
    We zullen je mooie kerstkaartjes wekelijks gaan missen..
    maar soms na even pauze komen er weer de mooiste kaartjes voor terug.
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuke kleurencombinatie wat jammer dat je geen kerstkerstkaartjes meer post ga ze missen maar soms moet je even pauze nemen.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze nieuwjaarskaart Eri...Even een kerstkaartjesdip .. als je al aan je aantal bent is dat helemaal niet erg hoor...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nieuwjaarskaarten zijn ook leuk, Eri! Ik vind m prachtig, er zit genoeg inspiratie in je tenen...maar slim om er even mee te stoppen, het is tenslotte geen aangenomen werk maar hobby..
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig geworden hoor Eri, je geeft mij weer inspiratie hahaha. Hele mooie kaart voor 2020.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dit is zeker een hele leuke geworden Eri,mooi ook met die zilveren cijfers. Lekker even wat andere kaarten maken dus ;)
    Lieve groetjes Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Eri, mooi de cijfers erbij, en een mooi papiertje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Mooie dag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je toch weer gelukt om deze week een pracht van een kerstkaart uit je vingers te toveren. Heel mooi met de glitteraccenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook dit is een mooi kaartje en deze heb je ook wel nodig aan het eind van het jaar! Ik snap het wel hoor, bij mij is dat ook zo, ben aan mijn aantal kaarten en hoef niet zo nodig meer! Maak eigenlijk alleen maar ander soort kaarten! Maar fijn dat je toch meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij mij gaat het juist makkelijker, misschien door het weer. En je moet doen waar je je goed bij voelt. Hij is wel weer erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart, en Nieuwjaarskaarten kunnen we ook gebruiken hé ! Ja, een pauze af en toe kan deugd doen, daarna komt de inspiratie weer ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je lekker bezig met je kerst en nieuwjaarskaarten!! Zo mooi allemaal. Gefeliciteerd met je topplekjes. Dik verdiend 2x achter elkaar.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, die Eri zit in een kerstkaartendip. Moet kunnen toch?
    Deze is toch nog maar mooi gelukt. Ik neem aan dat je nog wel gewone kaartjes blijft maken?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan het me best voorstellen Eri, ik zit weer in de jaarlijkse inhaalrace door de verhuizing en ga maar wat serietje maken anders komt het niét goed. Jij hebt er kennelijk al méér dan genoeg dus lekker even wat anders maken..deze is héél leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie Nieuwjaarskaart heb je gemaakt, goed idee om even te stoppen en dan met frisse moed door te gaan
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is heel mooi Erie. Soms heb je ven geen inspiratie meer. Het is niet re zien... maar je moet er wel lol in hebben dat is het belangrijkste en als je voldoende kaarten hebt is het oké toch. En het jaar is nog niet om... Ik ben bezig met een serie schudkaarten.... maak de kapjes maar in een keer op. Deel ze met mijn moeder dat scheelt. Nu met de ronde bezig. Volgende week de vierkante.... Hopelijk gaat dat goed want ik hou niet zo van dezelfde kaarten maken.... gelukkig wel verl verschillende vierkante plaatjes. Dan heb je wat afwisseling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker feestelijk deze nieuwjaarskaart Eri. Leuk met die glitter-accenten en de opbouw met de stempel als blikvanger vind ik top. Sterkte met je kerst-dip ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een hele mooie kerst/nieuwjaarskaart geworden! Ga je je echt kunnen inhouden geen kerstkaartje op donderdag te maken ? :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart met de zilverkleurige accenten. Af en toe even geen kerstkaart moet kunnen hoor. Ik heb ook een aantal weken overgeslagen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel mooie kaart Eri, je zou denken dat het vanaf nu van langsom makkerlijker kan worden voor de kerstkaarten, je ziet er meer en meer, misschien krijg je daardoor ook meer inspiratie? Ik hoop je toch nu en dan nog te zien, je maakt zo'n mooie kaarten!
    Ik vind deze heel mooi en die 2020 staat toch wel heel mooi op kaarten!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele leuke nieuwjaarskaart Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Helaba niet opgeven he, ik probeer het (dit jaar toch) vol te houden maar het is echt een opdracht hoor. Maar de laatste maanden v/h jaar heb ik wel veel verjaardagskaarten nodig dan komt dat er nog bij. Je kaart is wel leuk hoor en heel geschikt voor jongere mensen vind ik.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wie op tijd begint, haha! Heel erg mooi geworden! Ik herken het ook wel hoor, wanneer je al een tijd in hetzelfde thema bezig bent, is de inspiratie wel eens weg. Afwisseling is alleen maar leuk toch! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Soms voelt het zo geen inspiratie desondanks is het een hele mooie kaart geworden.
    Even een pause is ook niet erg.

    Fijne dag en weekend groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel mooi kaartje, geslaagd hoor...
    en eh... inspiratie ? Ik denk dat die hier ook even op vakantie is hahahaha... geduld is een schone zaak nietwaar ? =)
    fijn weekend,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Mooi van kleur.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri