woensdag 10 april 2019

Happy Birthday!

Hallo Allemaal,

Op het blog van de Egel wordt bij de nieuwste challenge een sunburst kaart gevraagd. Er staat zelfs stap voor stap uit gelegd door Erica hoe je dit kunt maken. Ik heb het mezelf gemakkelijk gemaakt door mijn sunburstmal nog eens uit de kast te halen.


Gebruikte Materialen:

- PB 7045 (fresh flowers)
- # TE 199 (sunburstmal)
- MFD 081 (bloemmal)
- LR 0160 (cupcake)
- #LF 852 (happy birthday)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- De Egel # 76 sunburstkaart

Dank je wel voor jullie reacties op mijn vorige kaart!

Groetjes, Eri

18 opmerkingen:

  1. Dat is een handige mal Eri! Wat heb je er een gezelllige fleurige kaart van gemaakt, erg mooi! Fijne dag en lieve groetjes Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk! Aan deze challenge wil ik ook meedoen! Staat al zolang om mijn lijstje - die kaart wil ik ook eens maken - x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Eri.
    Dat is handig met een mal.
    Fijne dag.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, vrolijke papiertjes Eri!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb jij een sunburstmal ? Leuk én handig ! Heel mooi en kleurrijk kaartje geworden! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verjaardagskaart heb je zo gemaakt, Eri.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Supermooie sunburst in lekker vrolijke kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmm, dat ziet er een lekker kaart uit, heel leuk met de fleurige papiertjes en het lekker cakeje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuke kaart, leuk al die kleurige en fleurige papiertjes die je hebt gebruikt. Zo', kaart wil toch iedereen wel voor z'n verjaardag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die heb je prachtig gemaakt Eri.
    Mooie kleurtjes en een smakelijk taartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke sunburst kaart Eri , lekker taartje ook :-)
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart en wat is het goed gelukt met die mal! super! Ik ben er nog mee bezig maar wordt zeker niet zo mooi als deze kaart! Heel mooi geworden! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je gemaakt met deze stans, hoef je ook niet alles uit te meten. De cupcake met kers maakt het helemaal af,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een mooi en kleurrijk kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geluk als je zo'n stans hebt, hihi Het is een mooi kleurrijk geheel geworden Eri!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ei jij gaat als een speer deze prachtuge kaart had ik ook al gemist..... de kaart is geweldig leuk gemaskt. Wat handig zo'n mal. Ik wist het bestaan ervan niet...... welk merk is dat? Ik wil een kaart met de mooie collectable van de boom maken ... en jij had er zo'n leukerd mee gemaskt. Wilde me even laten inspireerden en daarom opkom ik allemaal kaarten tegen die ik. Nog niet had gezien... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart. Dank je wel voor het meedoen met de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri