zaterdag 30 maart 2019

Sending Birthday wishes!

Hallo Allemaal,

Afgelopen donderdag was Margreet jarig. Ik ben voor haar in de weer geweest met inkt en stempels. Het is niet helemaal geworden zoals ik in gedachten had, en het kan altijd beter, maar vond het toch zonde om hem niet te versturen. 


Grbruikte Materialen:

- Distress inkt
-CS 1016, 1017 (silhouette stempels)

Leuk al jullie reacties op mijn vorige kaart, ik heb ze met veel plezier gelezen.
Fijn zonnig weekend allemaal!

Groetjes, Eri



17 opmerkingen:

  1. Ik weet natuurlijk niet wat je in gedachten had, maar vind het een erg mooie kaart geworden, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt je kaart schitterend Eri .
    Margreet zal er best blij mee zijn.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een prachtige stempelkaart!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi gestempelde kaart voor Margreet.
    Leuk gemaakt Eri.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe het je in ieder geval niet na, zou nog niet weten hoe ik er moet aan beginnen. Knap hoe deze kaart geworden is. Je mag er trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms twijfelen we aan ons zelf hè! Absoluut niet nodig hoor Eri, heel knap gedaan en ik vind het resultaat heel mooi!
    Fijn weekend verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik vind je kaart erg mooi geworden Eri. Ik weet niet wat je bedacht had maar dit ziet er prima uit. Een mooie achtergrond heb je gemaakt waar de stempels goed op uit komen. Margreet zal er zeker blij mee zijn geweest ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet niet wat jij er nog mooier aan had willen maken, Eri? Ik vind hem schitterend en heel attent om voor mij met inktjes en stempels aan de slag te gaan.
    Nogmaals hartstikke bedankt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie achtergrond en heel leuk gestempeld knap om zo'n mooie kaart te maken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem erg mooi geworden Eri en zo te lezen, Margreet ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart geworden.
    Ik vind het kaartje goed geslaagd
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de silhouet stempels, mooie achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem erg goed geslaagd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem schitterend geworden Eri!
    Prachtig gewerkt met inkt en stempels.
    Groeten Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke stempelkaart geworden Eri ! Lijkt mij niet eenvoudig, maar mooi resultaat ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. IK vind je kaart heel eeg mooi geworden... je hoeft niet te twijfelen hoor. We doen het niet zo vaak en dan heb je dat. De kleuren combi is erg mooi. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri