woensdag 18 april 2018

Gefeliciteerd!


Hallo Allemaal,

Bij het prachtige weer van deze week hoort een echte lente kaart. Langs de waterkant  zijn ook jonge dieren te vinden.

Met deze kaart neem ik even een blogpauze. Ik vind het bloggen heel erg leuk, maar het neemt ook veel tijd in beslag, en ik heb het gevoel dat ik nu steeds achter de feiten aanloop, en nergens meer aan toe kom. Ik probeer wel de dingen te doen waarvoor ik me opgegeven heb. Jullie zien me wel weer verschijnen.



Gebruikte Materialen:

- PK 9144 ( country flowers)
- IT 593 (knipvel)
- LR 0485 (ovale mal)
- LR 0410  (gans)
- LR 0459 (waterlelie)
- LR 0461 (kikkers)
- COL 1324 (banner)
- EC 0152 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

- Marianne Design Challenge Blog #199 jonge dieren
- Marianne Design Krea Diva's # 44 alles geht mit MD + option haus

21 opmerkingen:

  1. Een prachtige lentekaart, Eri.
    Ja, soms moet je even pas op de plaats maken. Zeker met dit mooie weer. Zorg goed voor jezelf en tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie lentekaart heb je gemaakt.
    Goed dat je even een pauze neemt, soms moet je gewoon weer even tot jezelf komen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Eri. Opvallend hoe ik verschillende blogmaatjes gelijktijdig een 'pauze' zie nemen. We hebben er allemaal precies een beetje nood aan, ik ook trouwens :) En je bent heel verstandig het ook te 'doen' . Geniet van het zonnetje, en van je pauze ! We zien je wel terug - hopelijk! - verschijnen :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar af en toe even de ruimte voor andere dingen Eri. Ik kan het ook vaak niet bijhouden, vooral van de dames die dagelijks posten, maar probeer iedere week ook daar te reageren. In mijn vakanties blog ik ook nooit...ook heel veel andere dingen in het leven! Je Lente kaart is heel mooi!!!
    Ceep Calm, hihi Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lentekaart Eri,leuk tafereeltje heb je gemaakt, ik denk dat iedereen wel even wil genieten van 't mooie weer,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Eri.... ik heb weer heel wat mooos bij je gemist. .. deze lente kaart is prachtig. Alles weer zo geweldig mooi gecombineerd. En wat hebben we ongelofelijk weer. Heerlijk zomers en we krijgen meer. Ik hou ervan. Je kaart met dieren hieronder is ook erg leuk. He leuke mij niet om meet te doen succes ermee. De handmade kaart vind ik ook erg leuk. Onthou ik even. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart om je blogpauze aan te kondigen, geniet er van en we zien je vanzelf wel weer verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie lentekaart met de jonge diertjes Eri.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Eri. En we zien je wel weer voorbij komen. Andere dingen zijn ook belangrijk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje en geniet maar van het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart! Groot gelijk een blogpauze met dit mooie weer!
    Geniet ervan!
    groet,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja je krijgt en echt lente gevoel bij het bekijken van je MD kaart! Mooi! Succes bij MDKD en tot de volgende kaart, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig tafereeltje, met dit weer kan je meteen het water induiken. Geniet van je pauze !
    Warme groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inmiddels is het een heel stuk frisser buiten maar je kaart geeft echt een heerlijk lentegevoel!

    grtoetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie kaart Eri. Heel herkenbaar wat je schrijft. Lekker even tijd voor jezelf nemen is heel belangrijk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Eri!! En je hebt gelijk, bloggen kost veel tijd. Maar het is best wel gezellig. Ik doe het gewoon als het mij uitkomt. Anders komt er ook niets uit mijn handen.
    Fijne week!! We zien je wel weer.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart Eri, en ja, begrijpelijk hoor, dat je even een pauze wil nemen, ik kan soms ook niet meer volgen... Eerst even aan jezelf denken, en we zien je daarna wel weer verschijnen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap om een blogpauze in te lassen. Ik probeer ook te minderen, het kan veel tijd kosten (maar het is ook zo leuk :-))
    Deze kaart is prachtig en je kaart voor gast-DT op 52WTC ook.
    Veel groetjes en tot ziens!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het weer van deze week valt niet te rijmen met deze week. Maar je mooie kaart maakt veel goed. Ook je vrolijke apenkaart is super! Goed hoor, je blogpauze. Ik gooi het roer ook om. Er zijn nog zoveel andere leuke dingen, toch?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri