donderdag 18 juli 2024

Prettige Feestdagen!

Hallo Allemaal,

Met dit plaatje heb ik weer een wat ouder knipvel opgebruikt. Het is weer gelukt om een kaart af te krijgen. Ik maak nu al verschillende jaren elke donderdag een kerstkaart, maar het wordt steeds moeilijker om elke keer iets anders te verzinnen. Toch probeer ik het toch vol te houden, want het scheelt zoveel op het eind van het jaar.


Gebruikte Materialen:

- Deco Time (design papier)
0 MB 0146 (knipvel)
- LR 0837 (ronde mal)
- COL 1534 (vogel)
- CR 1378 (tak)
- CR 1605 (banner)
- Crealies (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC # week 29

Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri


23 opmerkingen:

  1. Heel leuk, het plaatje is ook mooi. Ik begrijp je helemaal hoor, ik loop er soms ook tegen aan. Ik ga soms door mijn eigen kaarten en maak ze dan gewoon nog een keer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, ja wij blijven ook volhouden ook al zijn de zomermaanden moeilijk, vaak maken we dan eenvoudigere kaarten. maar straks is het fijn een hele stapel in december en zo voor het grijpen.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke details , ik merk het ook wel hoor dat het soms lastig is om dan iets nieuws te verzinnen en net als Nicolette pas ik er soms een oudere kaart bij en maak hem nog een keer of geef ik er weer net een andere draai aan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Lekker dat je weer een ouder plaatje hebt gebruikt, bij mij blijven die ook maar liggen ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kerstkaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt. Fijn dat je
    Het je weer gelukt is… soms is het even lastig om iets te bedenken in de zomer. Of omdat je veel andere dingen hebt en het er niet van komt. Het weer heeft meegewerkt om te knutselen.. maar als het mooi weer is ben je vaker buiten. Ik heb de verjaardagskaarten voor de komende maand af.. Daar ben ik al blij om. Succes met de kerstkaarten en probeer het maar vol te houden. Scheelt zeker aan het eind van het jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met het vogeltje Eri.
    Ik haal het niet elke week om mee te doen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je kaart met deze leuke vogels. Kerstkaartjes mag ik graag maken elke week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, mooie kleuren zo schattig met de vogeltjes. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart en deze plaatjes blijven leuk. Heel herkenbaar dat het moeilijker wordt om iets te bedenken, maar ik houd ook vol.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi , ook je kleurkeuze bij dit vogeltje !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje. Fijn dat het je weer is gelukt want het scheelt inderdaad heel veel stress aan het einde van het jaar! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja het is een mooie stok achter de deur, elke week een kerstkaart maken, want eind van het jaar nog 60 kaarten maken,lukt ook niet.
    Jouw kaart is erg mooi hoor, en ook al maak je af en toe eens iets weer , is niet erg hoor. We kunnen toch niet alle kaarten onthouden van iedereen.
    En oudere plaatjes zijn ook nog steeds mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, het is zo fijn als je de kerstkaarten gewoon klaar hebt een paar weken voor Kerstmis. Je hebt weer een superleuke gemaakt met een mooi plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een prachtige kerstkaart, ik vind kerstkaarten maken in de zomer ook lastig! Leuk dat je het vogeltje van het plaatje ook nog een keer gestanst hebt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een prachtige kaart geworden maar inderdaad om telkens iets origineels te verzinnen valt niet altijd mee.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart met de vogeltjes Eri en mooi dat je weer een oud knipvel hebt opgemaakt!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kerstkaart Eri , ze blijven zo gaaf deze plaatjes
    Fijne dag groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geeft toch niet Eri als je eens wat herhaalt, gewoon maar lekker met je spulletjes spelen en zien wat er gebeurt. Dit is ook weer een mooie kerstkaart, ook de oudere spulletjes blijven leuk en ik vind de vogeltjes schattig.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart. Dat vogeltje bij het plaatje is een mooie aanvulling.
    Gewoon doorgaan en als er een 2 kaarten op elkaar lijken is dat toch helemaal geen probleem?
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is het vogeltje leuk bij het lieve plaatje. Weer een mooi kaartje, Eri. Maak het jezelf niet zo moeilijk joh. Ik heb ook weleens dat ik een kaart maak die heel erg lijkt op een vroegere. Vaak heb je een bepaald idee bij een bepaalde stempel of stans.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Eri. De kleuren vind ik zo mooi bij elkaar. En ik verbaas me dat je het lastig vindt elke keer wat anders te verzinnen. Dat zie je nooit aan jouw kaarten! Altijd even leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri