vrijdag 24 mei 2024

Knuffel voor jou Lore!

Hallo Allemaal,

Omdat mijn inspiratie wat te wensen over liet, schreef Sarah een berichtje op mijn blog, dat ze mij uitdaagde om een kaart van haar te liften, en er een "Eri" kaart van te maken. Ik heb haar blog doorgespit, en kwam een leuke kaart tegen. Ik heb er een kaart voor de zieke Lore van gemaakt, na een oproepje van Ank. Die kwam op het juiste moment. Ik heb zelfs nog een tweede gemaakt, maar die laat ik later zien. Dank je wel voor je uitdaging Sarah!


Gebruikte Materialen:

- Action, Lawn Fawn (dessin papier)
- COL 1409 (panda)
- CR 1605 (banner)
- LF#2814 (alfabet)
- SL-ES-STAMP304 (stempeltekst)


De gelifte kaart van Sarah

Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart!

Groetjes, Eri


 

23 opmerkingen:

  1. leuke kaart heb je gemaakt, mooi
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje heb je gelift van Sarah en je eigen draai eraan gegeven, leuk met de panda, volgens mij krijgt Lore heel veel panda kaarten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! En zo zie je maar weer wat een uidaging kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart is het geworden, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent heel leuk meegelift met de kaart van Sarah. Wat een schatje, daar zal Lore heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gelift Eri....je hebt er je eigen draai aan gegeven....en dat is juist zo mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke liftkaart Eri.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een prachtige kaart voor Lore gemaakt . . Ze zal wel erg verrast zijn door alle mooie kaarten die ze krijgt met de leuke panda beer erop. Een hele mooie lift. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie pandakaart voor Lore en ik zag dat hij ook al op de plek van bestemming is.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat heeft Sarah je een leuke uitdaging gestuurd!
    je maakte een hele mooie kart.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je voor Lore gemaakt met de leuke panda en de bamboe erbij, je hebt de kaart op je eigen manier gelift,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke liftkaart heb je gemaakt nav de uitdaging van Sarah. Het is een superleuke Eri-kaart geworden, waar Lore ongetwijfeld heel blij mee zal zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had gelezen dat je inspi een beetje zoek was, hihi ik kijk natuurlijk evengoed regelmatig even bij jullie maar ontbreekt me aan de tijd om overal op te reageren. Nu zit ik even in ruststand en dacht doe even een rondje. Wat een goed idee van Sarah die je weer even op weg helpt en zieke Lore hebt verwend met een schattig kaartje! Heel fijn weekend Eri en dankjewel voor je trouwe bezoekjes!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt er een hele mooie lift van gemaakt Eri en je hebt meteen een gave kaart voor Lore met die gezellige panda erop. Mooie vrolijke kleurtjes heeft het dessin-papier maar die snoeperd steelt wel de show vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow dit is ook een super mooi pandakaartje wat naar Lore is gegaan.
    Fijn dat we samen haar een hart onder de riem kunnen steken. Je moet er toch niet aan denken dat je eigen kind of kleinkind dit overkomt.
    Maar leuk dat je zo bent uitgedaagd door Sarah. En je inspiratie was er gewoon.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha, wat een leuk idee van Sarah! En haar kaart heeft wel wat weg vaneen Eri kaart!
    Jouw kaart is heel lief voor Lore. Ik zag al dat ze overspoeld wordt door panda's, zo leuk! De mijne gaat volgende week op de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee van Sara. En het leverde jou een hele mooie kaart voor Lore op. Wat zal zij blij zijn met die leuke panda!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja zonder inspiratie zitten we allemaal wel eens, dat heb je mooi opgelost met je liftkaart supermooi is die geworden. Gisteren heb ik een kaart afgemaakt daar had ik hetzelfde papier voor klaar liggen, ook toeval.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een geweldig mooie lieve kaart voor Lore.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke kaart met de pandabeer! Ik denk dat Lore erg blij is met alle pandaberen die ze krijgt. Ik heb het oproepje gemist maar ik las ergens dat ze erg ziek is.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat geweldig leuk!!! Heel fris is je kaart. Fijn dat ik je inspiratie heb kunnen geven. X

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri