donderdag 21 december 2023

Prettige Feestdagen!

Hallo Allemaal,

Ik zie de laatste tijd zoveel diepte kaarten voorbij komen, dus ik dacht, dat moet ik ook maar eens proberen. Ik vond nog design papier wat er wel voor kon dienen. En dit is het geworden.


Gebruikte Materialen:

- Deco Time (design papier)
- LR 0831 (layoutmal)
- LR 0835 (prettige feestdagen)
- CR 1378 (tak)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC # week 51


Dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart. Ik lees ze met veel plezier.


Groetjes, Eri

29 opmerkingen:

  1. wat een mooi diepte kaartje met het mooie design papier, meer heb je niet nodig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi diepte kaartje heb je ervan gemaakt, Eri. Dit papier leent zich er ook perfect voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke diepte kerstkaart Eri.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dieptekaart, die tekst op donkerrood gemat doet het heel goed zo.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is mooi papier voor een dieptekaartje! Hij is leuk geworden. Dank je wel voor je kaart, hij staat mooi in de boekenkast te pronken :) Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige dieptekaart heb je gemaakt, ja heel mooi papier er voor.
    Ik wens je ook gezellige Kerstdagen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kerstkaart.
    Het prachtig papier past perfect bij deze layout met diepte.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Eri!! Wat een mooi dp.
    Fijne feestdagen,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooie kaart met dit leuke papier.
    Fijne kerstdagen en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje is het geworden! Dat papier vind ik inderdaad heel mooi, ook voor dieptekaarten. Voor jou ook fijne dagen en een goed en gezond nieuwjaar! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heel leuk geworden Eri het papier is heel mooi hier voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is geslaagd! Ik heb de mal niet maar vind het wel een mooie techniek.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi!
    Fijne feestdagen gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik herbs nog even op je blog gekeken. Je hebt niet stil gezeten . Prachtige kaarten heb je gemaakt. . De diepte kaart van hierboven is ook erg leuk met dit mooie designpapier. Alvast fijne kerstdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel geslaagd met dit leuke dessin-papier Eri, vond je het ook leuk om te doen? Hoe vind je het zelf geworden? Mooi met die tak erbij en de tekst op rood karton gemat.
    Fijne, knusse dagen gewenst.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie dieptekaart heb je gemaakt, ook leuk afgewerkt met de takken en touwtje. Ik heb er deze week ook nog 1 gemaakt, maar maak toch liever een kaart in mijn eigen stijl,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed idee om deze stans te gebruiken voor dit papier Eri....heel erg leuk gedaan....ga ik onthouden!
    Groetjes en fijne kerstdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie diepte kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi dieptekaartje heb je gemaakt, dank je wel voor het idee, heb het papier ook nog hier.
    Wens je heel fijne feestdagen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie dieptekaart heb je gemaakt, Eri. Ben benieuwd of je er ook een beetje aan verslaafd raakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie diepte kaart en die tekst past er perfect bij.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart!
    De diepte zie ik er wel in.
    Prachtig gelukt, lijkt mij een gepriegel
    om uit te meten hoe alles iets kleiner mag worden...pfff..šŸ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk deze dieptekaart! Grappige techniek, he? Zeker voor DP met grote afbeeldingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooie dieptekaart, Eri! Ik wil me er ook nog eens aan wagen, maar is er nog niet van gekomen.
    Mooi papier ervoor!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Fijne kerstdagen!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk gedaan met dit huisjes designpapier! Ik wil je ook nog bedanken voor jouw mooie Kerstkaart die ik ontving! Ik wens je hele fijne Kerstdagen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer eens wat anders, hij is mooi geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri