dinsdag 20 september 2022

Herfst groetjes!

Hallo Allemaal,

In augustus heb ik de challenge bij HobbyVision gewonnen, daarom mag ik deze maand GD zijn. Voor hun nieuwe challenge willen ze graag een herfstkaart zien. 
Gelukkig werk ik altijd in het voren, en was deze kaart af voor het mis ging met mijn rug. Ik ben onder behandeling bij de Osteopaat/Chiropractor, die de boel weer probeert recht te zetten  en los te maken. Lang zitten is uit den boze, dus het knutselen en reageren op de blogs schiet er op deze manier wel bij in, wat voor mij echt wel een straf is bovenop de pijn.


De kaart is ondertussen aangekomen bij de gisteren jarige Miranda, op het verstopte label heb ik voor haar een verjaardagswens gestempeld.




Gebruikte Materialen:

- OK 9138 (canadian fall)
- COL 1472 (wasbeer)
- COL 1501 (pompoen)
- LR 0431 (pompoenen)
- LR 0372 (paddenstoelen)
- LR 0770 (paddenstoel XL)
- LR 0623 gras)
- CR 1598 (blad XL)
- LR 0411 (label)
- MM1631 (herfst)
- CS 1028 (mini label+ tekst)
- CS 0987 (stempeltekst)

Groetjes, Eri


25 opmerkingen:

  1. Goh het schiet nog niet echt op met jou Eri, wat ontzettend kl*te! Miranda boft dat je deze mooie kaart al klaar had, wat staan er weer veel mooie dingen op je kaart. Wederom veel sterkte met je rug, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, herfstige kaart heb je gemaakt voor Miranda. Echt wel jouw ding.
    Ik duim voor je dat er snel wat verbetering zit in je rug, zo balen als je weinig kunt doen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik miste je al hier in blogland. Wat vervelend van je rug, ik hoop dat je snel weer wat uit de voeten kan.
    Je herfstkaart is erg mooi voor Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige herfstkaart heb je hier Eri, weer helemaal jouw ding met alle elementjes! Miranda zal ermee in haar nopjes zijn. 🌝
    En bijzonder jammer van je rug, niet te hopen dat het een langdurige kwestie gaat worden!! 🥺 Veel sterkte met alles hoor!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach nee Eri, wat naar voor je dat je door je rug bent gegaan dat is zo pijnlijk! Ik hoop dat er snel verbetering in komt. Gelukkig had je dit gastkaartje al af en je Miranda kon feliciteren met dit prachtige kaartje!
    Dikke knuf en veel beterschap!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een heerlijk herfstkaart, vanalles te zien zo leuk!!!
    het allerbeste met je rug.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geluk dat je deze prachtige kaart al af had. De kaart is echt prachtig. Maar wat naar dat je zo’n pijnlijke rug hebt en het al zolang duurt. Hopelijk slaat de behandeling goed aan en wordt het snel beter. Want dit is echt niet fijn. Ook omdat je niet meer kan freubelen… Ik had je al gemist… Heel veel sterkte met je rug. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart in het herfst thema. Fijn dat je hem al klaar had.
    Sterkte met je rug. Hopelijk gaat het snel beter.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart is het Eri! Supermooi en wat een werk al dat stansen. Miranda is er vast heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart en gelukkig had je die al klaar. Hopelijk gaat het snel beter met je rug!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige herfstkaart! Heel veel sterkte met je rug. Hopelijk wordt de pijn snel minder en kun je weer langer zitten.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie herfstkaart.
    Daar heb je wel wat werk aangehad om alles uit te stansen.
    Veel beterschap met je rug.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaart is echt prachtig maar dat ben ik van jou wel gewend ;-)
    Ook langs deze weg heel veel sterkte gewenst en hopelijk een spoedig herstel zodat je weer aan de hobby kunt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En in het echt is deze kaart nog mooier Eri. Hij staat hier gezellig te pronken. Hopelijk gaat het steeds beter met je rug want pijn is vreselijk. Ik wens je veel beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke herfstkaart ! Ik miste je al in blogland! Ik wens je een spoedig herstel! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry voor de late reactie .
    Ik miste je al in blogland. Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat .
    Beterschap gewenst
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh nee is het nog niet beter met je rug en zelfs niet kunnen blijven zitten dan wordt kaarten maken wel erg lastig. Maar deze ziet er weer geweldig uit met een alles erop en eraan.
    Beterschap, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie herfst-verjaardagskaart heb je gemaakt Eri. Super leuk. Wat een ellende is dat toch met die rug van je. Beterschap en hopelijk kom je snel van de pijn af.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat vervelend dat je zo'n pijnlijke rug hebt.... en dan is (lang) zitten écht geen optie! Sterkte Eri en veel beterschap. Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat!
    Je GD-bijdrage voor HobbyVision is echt een juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt als GD. Spoedig beterschap met je rugpijn. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Eri,
    Wat heb je een super gave kaart gemaakt!
    Heel vervelend dat je met die nare rugpijn zit....ik weet wat het is....dus wens ik je heel veel beterschap!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey , mooi herfstkaartje voor deze tijd Eri
    Veel beterschap voor je , rugpijn is nooit fijn
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gelukkig had je deze schitterende herfstkaart al liggen. Zo balen als je niet kan doen wat je wilt, veel beterschap.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gezellige herfstkaart heb je voor Miranda gemaakt en wat naar dat het in je rug schoot, ik hoop dat je snel weer wat meer zult kunnen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri