donderdag 20 januari 2022

Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar!

Hallo Allemaal,

Eerst wil ik Angelique, Gerjanne, Lisanne en Wilma ook bedanken voor hun prachtige kaart die ik nog  kreeg voor mijn verjaardag!

En dan is het alweer week 3 bij 52 WTC . Deze kaart in etappes gemaakt, wilde ik ermee verder gaan waren de muts en beker van de ijsbeer foetsie, alles afgezocht maar niet gevonden. (Zou dat met de leeftijd te maken hebben?) Gelukkig mochten ze de muts en het hulst takje even lenen van mevr. Muis.



Gebruikte Materialen:

- Craft Sensations (design papier)
- COL 1502 (ijsbeer)
- LR 0687 (beker)
- COL 1438 (kerstmutsen)
- COL 1439 (hulsttakje)
- CS 0979 (stempeltekst)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- 52 WTC week # 3
- Creative Christmas Challenge # 2

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri



 

43 opmerkingen:

  1. Schattig en vooral een mooi kaartje Eri, heeft niets met de leeftijd te maken die kleinere onderdelen die verdwijnen gewoon je komt ze vast nog tegen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de schattige beertjes en de leuke mokken, leuke kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief dat de beertjes en de muisjes hun outfits delen ;) Dit kan alleen maar in 'blogland'. Leuke kaart heb je gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart met de mokken.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooohhhh jee, als het met leeftijd te maken heeft, weet ik wat me te wachten staat, hihihi...
    Mooie kaart en gelukkig hebben de beertjes toch een kerstmuts!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaja Eri de aftakeling is begonnen hihi nee hoor, vroeger waren mensen van 60 veel ouder dan nu hoor ;)
    Je kaartje is prachtig in deze mooie kleuren en met die knappe ijsberen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig en super leuk kaartje! De muts en de beker vind je vast nog wel, bij mij liggen ze vaak ergens tussen een stapeltje papier!
    Groetjes en succes met zoeken, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh opslag verliefd op die twee, wat zitten ze er toch vrolijk bij , in en naast de chocomok!!
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellig tafereeltje Eri , voor week 3 ....
    Wintergroetjes Epie DT52WTC....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zó herkenbaar dat iets spoorloos is en dan kom je het later op een totaal onverwacht moment weer tegen..gelukkig heb je wat kunnen lenen en zo is het wéér een leuke kerstkaart geworden!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke gezellige kaart! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kaart heb je gemaakt Eri.
    En de geleende muts en hulsttakje staan er prima bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Eri
    Mooi gemaakt en een prachtig geheel om te zien
    De mutsen en shawl kleden de beren aan.
    Voor de rest hebben ze niets aan...
    Lijkt mij wel koud. Maar dat heeft niets om het lijf verder😁😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele gave kaart !
    Mooie tinten !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattige kerstkaart met de beertjes en de grote mokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuke kaart. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat overkomt mij ook regelmatig, kom het meestal later wel weer tegen. Je hebt een superleuke kerstkaart gemaakt met de leuke beertjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hopelijk kom je alles weer tegen Eri maar gelukkig was mevrouw Muis erg vriendelijk anders hadden wij niet van dit plaatje kunnen genieten hihi. Het is weer een hele mooie, leuk opgebouwde kerstkaart geworden.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Herkenbaar hoor Eri, overkomt mij ook wel eens en dan zoek je, je rot, natuurlijk ga ik niet zeggen dat het de leeftijd is, hihi Maar het is helemaal goed gekomen met je superleuke kaart en je vind ze vast nog wel, liggen meestal ergens tussen ... succes met zoeken en vinden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldige kerstkaart met deze mooie materialen heb je gemaakt.superleuk met twee bekers in combi met de beren.. Gelukkig heb je het weer gevonden.. Iets kwijtraken zal wel bij ons knutselaars horen…. Ik ben ook regelmatig iets kwijt en dan zegt mijn man al… Ben je weer iets kwijt…. We zoeken wat af soms. De leeftijd ik weet het niet… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sorrie niet gevonden….maar gelukkig had je nog een stukje papier om het weer op te lossen….

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo prachtig gemaakt.
    Een mooi gezellig kaartje in die zachte kleurtjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart en wat zijn ze toch schattig die ijs beertjes , Heb ze ook maar zitten nog in de verpakking kom er nog niet aan toe.
    We hebben soms te veel op tafel liggen.
    Gebeurt bij mij regel matig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Eri! Super!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en het probleempje heel goed opgelost. Maar heel vervelend, als wat kwijt bent. Maar het komt me bekend voor hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuke kaart met de ijsberen.
    Gelukkig is het je nog gelukt om de beren aan te kleden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart, Eri. Zo gezellig, die mokken en de beertjes. Ik wist niet dat je jarig was, sorry. Maar alsnog gefeliciteerd!
    Gezellig dat je weer meedoet aan 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De muts van het muisje past de ijsbeer ook heel goed hoor. Je kaart is prachtig geworden, ziet er heel gezellig uit.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtig lief kaart laat je ons weer zien, eentje met veel puzzelwerk.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, wat een schattige kerstkaart met de twee beertjes Eri en wat een leuke kleuren.
    Bij mij verdwijnt ook van alles en ook ik vind niks terug.....
    Leeftijd gerelateerd? Ik denk dat dat bij het hobbyen hoort.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Superleuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. superleuke kaart, tof met die mokken en de beertjes!
    kleine malletjes geraken hier ook wel eens weg om dan ergens anders onverwacht op te duiken, in een pakje papier, onder het een of ander, ...
    sorry dat ik je verjaardag vergeten was, deze week pas voor het eerst dit jaar mijn verjaardagskalender in mijn handen gehad. Iets van teveel andere dingen in/aan mijn hoofd...
    misschien vind je verlate post ook nog een beetje leuk?
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gave kaart, Eri. En wat lief van Mevrouw Muis om haar muts en sjaal uit te lenen. Ja, je zult weten dat je 60 geworden bent....LOL....meteen spulletjes kwijt. Heel herkenbaar (vandaag ook nog gehad), maar meestal vind je ze wel terug.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Eri, wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt , met de leuke mokken en beertjes, geweldig. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ah... wat een leukerd weer! Fijn dat je andere mutsjes had. Ik weet niet of het de leeftijd is, maar ik ben van de cupcake (MD) een klein onderdeel kwijt...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke kerstkaart met het de beertjes ! Mooie kleuren ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh, wat een super lief en leuk kaartje. En zo'n mooi kleurencombinatie.
    Liefs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Graag gedaan Eri! Super fijn dat die bezorgd is, want bij het afrekenen van de postzegel had ik net 1 gram te veel voor 1 internationale postzegel, dus tikte even aan :) Maar geeft niks hoor, heb het met plezier gedaan. Je kaartje is weer prachtig geworden met die superschattige beertjes

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een schattige kaart met die leuke beertjes. Ik hoop dat je de malletjes nog vindt, misschien zitten ze ergens onder geplakt?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een super toffe kaart!! En de muts van muis staat hem goed. Maar wel balen dat je hem kwijt bent.
    Met al die kleine dingetjes heb je dat zo. Ik heb zelf bij iedere dierenstans staan uit hoeveel dies het bestaat. Ik tel het altijd na als ik het opruim. Misschien kan je er wat mee. en ik hoop dat je het nog terug vindt.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ow super, wat een leuke, gezellige kaart. Leuk zijn die grote bekers. Hopelijk vind je die stansjes nog terug, vaak komen ze op de gekste plekken te voor schijn.
    Prachtig label maakte je voor je jarige vriendin. En de kaart voor Gerie is werkelijk een plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooie, warme kleuren op je kaart! Erg leuk geworden. Je zult zien dat je de spulletjes op een onverwachts moment weer terugvindt. Ik heb dat vaak als ik de kaart dan net af heb, lekker handig :) Groetjes en goed weekend, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik zeg het niet graag maar ja zo begint het en ik kan het weten want ik heb enkele jaartjes voorsprong op jou (en ik vrees dat dat altijd zo zal blijven). Maar je kaart is er één uit de duizend zo supersuperleuk en heel mooi van kleur.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri