vrijdag 17 december 2021

50 Van Harte!

Hallo Allemaal,

Wat een feest zat er gisteren in mijn brievenbus. Ik voelde me net jarig! En dat duurt nog een maand!  Er zaten 12 kerstkaarten in mijn brievenbus waarvan 9 van jullie blogdinnen! Heel erg bedankt voor jullie prachtige kaarten  Ank, Caroline Swanen, Ellie, Gerda, Hetty, Karien, Lisanne, Sarah en Wilma!

Gisteren was Jantine jarig,  en zij mocht 50 kaarsjes uitblazen. Ik hoop dat je hebt kunnen genieten van deze speciale dag!


Gebruikte Materialen:

- Craft Sensations (design papier)
- Ali (cijfers)
- LR 0581 (slingers)
- LR 0625 (van harte)
- COL 1466 (vlinders)

Groetjes, Eri



14 opmerkingen:

  1. Mooi feestelijke kaart ! Fijn dat mijn kaart aangekomen is, de jouwe ook. Ik bedankte met een mailtje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooie feestelijke kaart Eri heel mooi het drukkere dp met de mooie oplegellen te combineren, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend feestelijk kaart voor Jantine, vervelend als post niet aankomt en je er nog zo.n moeite voor hebt gedaan,,
    Leuk he ik had gisteren ook een hele stapel, feest!!!!
    Jouw kaarten ( Merit ook) hebben we al een hele poos maar volgens mij had ik dat al een keer getypt....
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor Jntine. Wat een mooi DP heb je gebruikt.
    Leuk hè, al die kerstpost. Laatst had de postbode hier 3 pogingen nodig om alles naar binnen te gooien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje voor de jarige leuke kleurtjes en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met die vlinders Eri!! Wordt vast heel erg gewaardeerd.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, prachtige glitters op je kaart, niet te missen hoe oud ze is geworden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, feestelijke kaart leuk met de cijfers en het prachtige papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk he, al die kaartjes ! Hele leuke kaart met die grote glittercijfers ! Groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke verjaardag kaart met de grote glitter cijfers.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig en staat hier t pronken, Eri, bedankt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je voor Jantine gemaakt. Leuk 50 in glitterpapier . Een feestelijke uitstraling. . Leuk hè al die kerstpost… heel gezellig. Vooral nu we weer veel thuis moeten blijven… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri