vrijdag 18 september 2020

Simon, gefeliciteerd met jouw verjaardag!

Hallo Allemaal,

Ik ben even helemaal in de ban van de grote letters. Ik heb verschillende woorden, en vind het leuk om ermee te puzzelen tot een naam. Simon is vandaag jarig, en kan heel goed tennissen.

Gebruikte Materialen:

- Deco Time (basismal)

- Crealies (letters)

- CDSN-0011 (gefeliciteerd)

- LR 0658 (schoenen)

- LR 0659 (tennisraket)

- KJ 1726 (banner)

- KJ 1721 (stempeltekst)


Ik heb gisteren te vroeg zitten juichen over blogger, vandaag wil het dus niet, al die regels staan weer zover uit elkaar.  (Grrr) Ik snap niet waar dit nu aan ligt. Gisterenavond, en ook vanmorgen kreeg ik van verschillende blogsters een reactie die voor Marian (Oma's kaartenhoekje) bedoeld waren,  en allemaal blogsters die na mij een reactie bij Marian hebben achter gelaten, dus bij blogger is nog wel wat werk aan de winkel.


Dank je wel voor jullie reacties op mijn kaart van gisteren.

Gisteren had ik ook nog een toppertje bij MHH, ben ik blij mee!


Groetjes, Eri



 

22 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje geworden! Leuk hoe je de tennis er in hebt verwerkt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Eri, vind je grote letters heel mooi uitkomen op de decotime snijmamal. daarbij het leuke tennis setje mooi geheel.
    Gisteren las ik dit bij Frouwkje op haar blog zij had de tip weer van Marja. Ik heb hem ook gelijk over genomen had er namelijk ook last van.
    Ik zet hem hier even neer.
    Boven in de balk als je een nieuwe post opent dan staat er naast A ( lettertype) staat tekengrootte deze op normaal zetten dan komt het mooi onder elkaar. Als hij op paragraaf staat dan zit er die vervelende ruimte tussen.
    Fijne dag groetjes, Anita


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet van je grote letter-creaties maar heb er zelf niet één gekocht, heb wel stansen van een groot alfabet dus misschien toch eens gaan experimenteren?
    Er zijn idd nog steeds wat hick ups bij Blogger maar je merkt wel dat er achter de schermen hard gewerkt wordt..andersom was natuurlijk beter geweest: éérst zorgen dat het klopt en dan pas lanceren maar zoals al vaker gezegd: gratis wereldwijd dus ???
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge wat heb jij dit weer erg creatief gemaakt Eri en super dat je de juiste letters had! Hier gaat Simon erg blij mee zijn.
    Oooooo dat blogger toch....godzijdank kan ik nog steeds terug naar de oude versie.....Zo ook Facebook, die kan nu niet meer terug naar de oude versie en ik vind de nieuwe versie nog niet fijn! Maar ja zoals hierboven al werd gezegd; het is gratis he... Een fijne vrijdag en lieve groetjes Eri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf kaartje mooi hoor hoe je de letters steeds weer verwerkt. leuke details helemaal top
    gelukkig heb ik nog niet veel last gehad van de nieuwe blogger hopelijk blijft dat zo
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer een superleuke gepersonaliseerde kaart. Ik gebruik voor de nieuwe Blogger de internetbrowser Microsoft Edge en ondervind geen problemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heelleuk zijn die grote letters hè, en veel mogelijkheden om een kaart persoonlijk te maken! Deze maar ook je kerstkaart hiervoor zijn keileuk Eri! Ik heb ook nog mijn probleempjes met het nieuwe blogger maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gevonden met de grote letters en daarlangs het woordje gefeliciteerd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart meet de grote letters.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met de naam er op.
    Mooie details.
    Ja dat nieuw Blog ik haatte het al van bij het begin, maar helaas kunnen we niet meer naar de oude versie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat geweldig mooi gedaan, heel leuk met die balletjes overal en de kleuren passen ook mooi bij elkaar. Het enige voordeel voor mij van de nieuwe blogger is dat ik weer vanuit safari kan reageren op jullie blogs.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave mannenkaart Eri. Wat zijn die grote letters leuk, net als je tennisrackets met -schoenen. Die heb ik ook nog ongebruikt liggen. Toch maar eens wat mee gaan maken.
    Die nieuwe blogger blijft tobben. De ene keer gaat alles goed en denk ik alles onder de knie te hebben en de volgende keer gaat er weer van alles mis. Gelukkig is dat bij de meesten van ons.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met de letter stansen, heel persoonlijk met de schoenen en de rackets. Ik kan sinds gisteren ook niet meer op de oude Blogger, echt heel lastig en niet leuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke persoonlijke kaart met naam en tennisspullen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh gaaf zeg, die grote letters! Ik heb er ook een paar en heb ook zitten kijken of ik er een naam van kan maken..
    Wat Blogger betreft klinkt dat heel raar! Reacties krijgen die niet voor jou bedoeld waren? Echt gek...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart, zo leuk met die grote letters.
    Zo is echt wel duidelijk voor wie de kaart bedoelt is ...
    Fijne zaterdag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zijn gaaf die letters en zo kun je een kaart heel persoonlijk maken. TOP.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave kaart. En lastig als Blooger niet doet wat jij wil.
    Als je last van ruimte tussen je regels hebt probeer dan een eens Shift en Enter, misschien lukt het dan wel,
    succes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart heb je voor Simon gemaakt. Blogger is nog niet wat het was.. Ik krijg reacties die voor Crealientje zijn bestemd. Volgens mij druk je dan ergens op zodat je dan vervolgreacties krijgt.... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooie kaart Eri.
    Zo mooi ook dat je zijn naam erop zet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri