dinsdag 11 juni 2019

Hieperdepiep Miauw!

Hallo Allemaal,

 Vandaag viert Ans haar verjaardag, en daar hoort natuurlijk een kaart bij. Ik weet dat ze gek is van poezen.  Daarom een echte poezen kaart. Op het label een poesje geborduurd, het is heel fijntjes, en was nog een heel gepruts met 1 draadje. Het patroon heb ik op internet gevonden. Ik hoop dat de kaart inmiddels bij Ans is aangekomen.


Gebruikte Materialen:

- PK 9161 (floral delight)
- IT 608 (knipvel)
- COL 1323 (bloemen)
- LR 0398 (blaadjes)
- LR 0456 (vlinder)
- 6002/1282 (borduurlabel)
- 6002/1247 (labeltje)
- Action (bloemenrand)
- Ali Express (poesjes)
- CS 1023 (stempeltekst)

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart!

Groetjes, Eri

17 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart heb je voor Ans gemaakt. Leuk dat geborduurde poesje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart voor Ans. Kleurrijk, tof met het geborduurde labeltje erbij.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart voor de jarige Ans.
    Leuk gedaan de poes op de label geborduurd.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Eri, dit is een hele mooie kaart geworden voor Ans!
    Fijne dinsdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Eri. Leuk met het poesje op het label.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je voor Ans gemaakt! en zo attent met al die poesjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart, Eri. Ans zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pracht van een kaart met allemaal leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Eri, ik ben er helemaal weg van, zo mooi gemaakt en dan dat fijne borduurwerk erbij, echt super, dankjewel
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart met hele mooie details Eri en een poezen borduurtje is zo leuk voor een grote poezen liefhebster! Het is echt een bjoetie en Ans is blij!
    Ik durf mijn kaart nog niet te plaatsen want door de pinksterdagen kan mijn kaart wel eens vertraagd zijn!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een schitterende kaart heb je voor Ans gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart Eri! Wat een gave kleuren bij elkaar en het geborduurde labeltje is ook zo leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart voor Ans. De kleuren zijn zo mooi bij elkaar.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje heb je voor Ans gemakkt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende pozenkaart Eri!! Prachtig kleur- en materiaalgebruik!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OMG wat is dat een beauty die krijgt van mij een 11 op 10. Leuke kleurtjes en mallen, fijn borduurwerkje en ook mijn favoriete diertjes, top kaart !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende poezenkaart heb je gemaskt Eri.een topper. Had deze leukerd bijna gemist! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri