zondag 28 oktober 2018

Minte!

Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de geboorte van Minte.  Ik heb geprobeerd om in de stijl van het geboortekaartje te blijven.  De konijntjes mochten ook niet ontbreken omdat grote zus Annea als knuffel een konijn heeft. Gisteren kwam Minte net 14 dagen oud voor het eerst op bezoek bij de trotse Opa en Oma.


Gebruikte materialen:

- CR 1419 (krans)
- CR 1395 (bloemen en blaadjes)
- COL 1354 (konijn)
- COL 1422 (klein konijn)
- CR 1416 (alfabet)

Dank je wel voor de lieve reacties op mijn vorige kaart, ze worden met veel plezier gelezen.



Groetjes, Eri

18 opmerkingen:

  1. Zo leuk de 2 konijnenzusjes in die vrolijke bloemenkrans, énig Eri!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Eri, lief met de konijntjes en de leuke bloemetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Minte word vast erg geknuffeld door grote zus en de trotse Opa en Oma, en het eerste uitstapje naar jullie zo leuk! Je hebt een hele fleurige bloemen krans gemaakt Eri en super schattig het grote en klein konijntje.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattig kaartje is dit geworden. Heel mooi met de bloemenkrans en de konijntjes. Geniet van je kleinkinderen want ik weet uit eigen ervaring hoe snel de tijd gaat en voor je het weet zijn ze groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldig schattig babykaartje is het geworden leuk zoals je het grote en kleine konijntje met elkaar hebt gecombineerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superschattig is dit Eri !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh...wat een super schattige kaart heb je gemaakt, Eri. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig!Leuk met de konijntjes.
    Wat leuk dat de kleine bij jullie op visite is geweest.Nog van harte gefeliciteerd Oma en Opa :)
    Je kleinkinderen hebben mooie namen!
    Fijne Zondag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje voor jullie kleindochter.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje geworden met de konijntjes en de bloemenkrans! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier schrijft een fiere oma....!
    prachtig kaartje Eri!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd oma Eri!
    Je hebt een lieve en prachtige
    kaart gemaakt.Recht uit het hart
    Moet toch wel een heerlijk gevoel zijn.
    Geniet er van!
    Groet uit Winterswijk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superschattig kaartje heb je voor de geboorte van Minte gemaakt, Eri. Wees maar lekker trots op dat mooie spul. Ik weet niet of het mij nog gegeven is om oma te worden (ik hoop van wel).
    Wil je me je bankgegevens doorgeven met de gemaakt kosten voor de VW bus? Ben heel blij dat je voor me op zoek bent gegaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Al bezoek gehad van de kleinste spruit van de familie, fantastisch gevoel zeker. Je kaart past heel goed bij het geboortekaartje, schattig met die konijntjes. Je hebt ook mooie letters gebruikt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Eri, dat bericht dat jullie opa en oma zijn geworden heb ik helemaal gemist. Sorry..Ik wil je toch nog even van harte feliciteren met jullie kleindochter. Wat een mooie naam. Je hebt een schattige fleurige kaart gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super schattig kaartje heb je voor de geboorte van kleindochter Minte gemaakt Eri!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt prachtig!!!! Ik houd van die konijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schattig kaartje, maar ja hoe kan dat ook anders, ik ben dol op konijnen!
    Wat leuk dat je nieuwbakken kleindochter al op bezoek is geweest!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri