donderdag 13 september 2018

Fijne Kerst.........

Hallo Allemaal,

Deze week ben ik helemaal uit mijn comfort zone gegaan voor de kerstkaarten donderdag. Ik ben met de Nuvo Shimmer Powder bezig geweest, dit had ik gezien bij Marjolein Zweed op de beurs, dit wilde ik ook wel eens proberen, en vond het heel leuk om te doen. Dit is mijn resultaat.


Binnenin  Gelukkig Nieuwjaar



Gebruikte Materialen:

- 130501/1826 (fijne kerst)
- 130501/1827 (gelukkig nieuwjaar)
- CR 1447 (sterren)
- NUVO shimmer powder (greenparade)

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:

- WTC week 37

Wat lief dat jullie weer zo gereageerd hebben om mijn vorige kaart!

Groetjes, Eri

33 opmerkingen:

  1. Heel mooi Eri! Ga ik ook nog eens proberen, ik gebruikte dit poeder altijd om heel mijn achtergrond te vullen, maar het effect zo is ook heel mooi!
    Fijne donderdag
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf effect, Eri. En wat een leuke kerstkaart is het zo geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kerstkaart Eri.....mooi resultaat van het poeder!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart! Goed gelukt met dat poeder. Ik zag het ook op de beurs in Rijswijk vorige week.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tekstkaart Eri! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een gave kaart Eri...
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een hele mooie geworden !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes , lekker duidelijk die tekst
    Groetjes van Epie. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt schitterend Eri, moet je vaker doen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit had ik gezien op Marjoleine haar blog en vind het resultaat heel gaaf en het is heel goed gelukt Eri!
    Heel mooi is alles gemat op laagjes enige kaartjes!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart, prachtig met dat poeder en mooie teksten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toppie kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kerstkaart Eri en leuk om eens uit je comfortzone te gaan toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje en erg leuk om van alles uit te proberen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kerstkaart Eri,
    Leuke techniek heb je gebruikt, ook de kleuren zijn super
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die techniek ken ik niet, maar is wel ontzettend mooi.
    Bijna hobbybeurs in Mechelen, ik ga d'er ook eens naar rondkijken.
    Hele mooie kaartjes Eri.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf resultaat Eri!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die techniek ken ik ook niet, of is het net zoiets als brusho? Dan heb ik het al vaak gedaan.
    Je kaart is prachtig Eri. Moet je beslist vaker zo doen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kerstkaartje Eri...zo gaaf gedaan met die shimmer powder en daar die sierlijke tekst op ...echt een TOPPER!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind deze kaarten erg leuk Eri. Leuke techniek... mooie letters hebben deze teksten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ken het poeder niet maar het effect is tof. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ziet er heel erg leuk uit ! mooi gemaakt
    bedankt om weer van de partij te zijn deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja hoor voor mij mag je gerust uit je comfort zone gaan, heel leuk geworden. Marjolein Zweed heb ik precies wel niet gezien op de beurs.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vind het een prachtige kaart Eri! Die teksten zijn super!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ga jij maar lekker uit je comfort zone, deze kaart is prachtig geworden. Je bent van vele markten thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Eri wat een leuke en mooie kaart!
    Hoe werkt dat? met die poeder?
    Ik heb in Den Bosch ook die nieuwjaarsstempel bij haar gekocht. Was je daar ook?
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldige kaart Eri! Leuk om iets nieuws te proberen he? EN dan ook nog met een prahctig resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi effect, gave kaart!
    grtz. Colien (52wtc)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauuw super gaaf kaartje vind hem super geslaagd en heel mooi Eri,
    lieve groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi kaartje, Eri! Leuk effect!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri