zaterdag 27 augustus 2016

Jaartje erbij!!


Hallo Allemaal,

Het is al een paar weken geleden dat ik wat gepost heb, we hebben nog vakantie, maar vanaf 1 september loopt alles weer normaal.
Ik heb gisteren de mal (CR 1369) ontvangen die ik gewonnen heb bij  MD kreadiva's, en die wilde ik toch even uit proberen. Dit heb ik er van gemaakt.


Materialen die ik gebruikt heb:

- PK 9124  (pretty paper bloc Rustic Wood)
- CR 1359 (basic shapes square)
- CR 1369 (lint mal square)
- MB 0161 (knipvel)
- LR 0403 (varen)
- LR 0406 (bloem)
- LR 0414 (tak)
- PL 1524 (stempel)

Deze kaart wil ik mee laten doen met challenge # 25  Marianne Design Kreadiva's

Groetjes, Eri





9 opmerkingen:

  1. heel mooi! Tof om de waterleliebloem op die manier te gebruiken, mooie blikvanger!
    fijne zondag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombinatie, prachtig hoe je de hoek hebt opgewerkt met de lelie, takjes en swirl. Jij bent daar een echte expert in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mal heb je gewonnen. Heel leuk en je kaart is mooi geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Eri. Erg vrolijke kleuren gecombineerd!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is schitterend Eri, wat een blikvanger die prachtige bloem.
    Een juweeltje van een kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je gemaakt met je gewonnen mal Eri, de waterlelie staat er ook zo mooi bij.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met zulke kaarten ga je beslist nog meer prijzen winnen ! Ook weer perfect op elkaar afgestemde kleurtjes, daar hou ik van.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Erie. Mooie kleuren. Dit is inderdaad een mooi mal ik heb de mal onlangs ook ge ruikt voor een paar kaarten. Leuk dat je deze hebt gewonnen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Erie, I love LOVE LOVE your creation. This flowers look so romantic and your layout is perfect. Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge. Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri