vrijdag 20 mei 2016

Internationaal!!

Hallo Allemaal,

Een goede vriendin uit Luxemburg heeft gevraagd of ik voor haar een verjaardagskaart wilde maken met een Italiaanse tekst en het cijfer 60. 



Nadat deze klaar was, vroeg ze of ik er nog zo één wilde maken, maar dan met een Franse tekst en het cijfer 70. Toen had ik een probleem want ik had hetzelfde achtergrondje niet meer, deze had ik op de beurs gekocht in Den Bosch. Maar mijn vriendin Annie was de redder in nood, en heeft mij nog zo'n achtergrondje gegeven en was het probleem opgelost. 


Gebruikte materialen:
- Memorybox achtergrondje
-Memorybox bloemenstans
- MFT  label
- MFT vertical stiched strips
-tekst (Frans) Crealies 
- COL cijfers

Groetjes, Eri





5 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig Eri, mooie kleuren en de achtergrond os prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eri,
    Ik kwam je kaarten al tegen op Pinterest en op het MDblog. Ik heb net je blog bekeken en wat maak je mooie kaarten!
    Deze 2 vind ik ook erg chique geworden!
    Ik ben meteen volger van je geworden.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooooooie kaarten, frisse kleurtjes ! Als je nog wat zoekt dan kijk ik wel in m'n privécollectie :-)
    xx Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri