maandag 10 mei 2021

Van Harte gefeliciteerd!

Hallo Allemaal,

Vorige maand ben ik met een kaart in de top 3 beland bij Carlins Kaartenparadijs, daarom mag ik deze maand GD zijn. Karin heeft deze keer de challenge bedacht, en zij wil graag bloemen en hartjes op de kaart.


Gebruikte Materialen:

- PB 7045, PK 9174 (fresh flower, springtime)
- MB 0193 (knipvel)
- LR 0647 (vierkante mal)
- LR 0697 (bloemen)
- LR 0693 (blaadjes)
- LR grote hart pin)
- LR 0456 (vlinder)
- COL (hartpins)
- Action (hartjesrand)
- CS 1028, CDST-0001 (stempeltekst)

Dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Eri






21 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart. Leuk met de hartenborder. Een hele mooie afwerking van de kaart met de leuke bloemen erop.en nog een labeltje erin verstopt. .. mooi hoor. Een toppertje. Leuk dat je gd mocht zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, leuk die hartenborder en de zilveren hartjes maken het helemaal af!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie gastdesigner kaart in mooie kleuren en met mooie details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn en wat heb je een prachtige kaart gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof dat je gastdesigner mocht zijn. Je heb een hele mooi kaart met de hartjesborder en de bloemen. Challenges geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, wat leuk dat je GD mag zijn.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart. De bloemen en het plaatje zijn heel mooi en die hartjes rand vind ik geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met deze leuke stans en plaatje, het hartjes randje is er perfect bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Eri,

    Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Toevallig heb ik mijn creatie gisteren ook geüpload en heb ik ook dat plaatje en het kader gebruikt haha.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je als gd gemaakt. Ik mocht ook gd zijn, ik ga mijn kaartje zo even plaatsen,.
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart met de bloemen en hartjes.
    Mooi in deze kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Mooi plaatje en je heb er leuke dingen aan toegevoegd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je gast-designer mocht zijn Eri en ik vind dat je een hele mooie fleurige kaart hebt gemaakt voor de lopende challlenge. Mooi met die hartjesrand.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Eri,
    wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn! En je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt. Zo mooi in roze en de stansen. Leuk die hartjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je gastdesignerschap.
    Zo mooi weer alles bij elkaar gevonden en zoveel details.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je gast designer mocht zijn, je hebt een prachtig kaartje gemaakt Eri!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke kaart is het geworden Eri met die vrolijke bloemen en hartjes. Ik kocht dat knipvel ook maar ben er nog niet aan toe om wat van te maken maar dat komt vast wel.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk met die hartjesrand ! Hele mooie kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart. Op mijn kerstkaart heb ik ook de vierkante mal gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie GD bijdrage, dat kaartmodel is heel leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri