dinsdag 20 november 2018

Eline's cute animals-my winter favorites # 5

Hallo Allemaal,

In het voorjaar was "my favorites in 10 weeks" met die leuke Eline diertjes zo'n groot succes, dat Linda en Gerdine bedacht hebben om nu een top 5 te organiseren, maar dan met de diertjes in winterse sferen.


Het is een moeilijke keuze want alle diertjes zijn leuk, maar ik heb  gekozen voor het rendier op nummer 5.


Gebruikte Materialen:

-  PB 7048 (eline's silver stars)
- COL 1369 (rendier)
- COL 1370 (kerstmuts)
- CS0980 (stempeltekst)

https://lindacrea.blogspot.be
-http://leuksvangerdine.blogspot.be/


Groetjes, Eri


24 opmerkingen:

  1. En dat heb je weer prachtig gedaan. Je hebt leuke papiertjes gebruikt en een toffe tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje mooi zo met deze kleuren:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei die leuke Rudolph in de hoofdrol vandaag al doet hij bij mij níet aan deze diertjesmarathon mee. Hij staat er beeldig bij met zijn warme muts én bel!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk, Eri. Wat een schattig rendier!
    Ik vind het ook heel leuk dat de Diertjes Dinsdag weer even terug is.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie papiertjes. Het rendiertjes heb ik niet in mijn collectie. Hij staat daar lief op je kaartje. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje met het lieve rendiertje....dat papier blijf ik ook zo mooi vinden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje met het schattige rendier mooi papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk hou zo van het rendier...is mijn favorietje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt.
    Leuk met het rendier
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het rendiertje is en blijft ook een toppertje!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met Rudolph, ik vind de bel echt top!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje met het mooie rendier!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje weer!! Je hebt vast een schets gebruikt, toffe indeling.
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je weer meedoet! En een mooie openingskaart met het rendiertje! Groetejs ,Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk leuk, grappige tekst er ook bij. Tot volgende week! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi! Bedankt voor het meedoen met onze diertjesdinsdag winterchallenge! Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een prachtuge kaart met dit leuke rendiertjes Eri. Mooi met dit papier. Inderdaad lastig kiezen...welk dier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk gedaan Eri.
    Het rendiertje is inderdaad heel erg leuk.
    Ik vind het weer heel moeilijk kiezen.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Er was iets vreselijk mis met het blog. Heb ik bijna bij iedereen een persoonlijk berichtje geplaatst althans dat dacht ik, is er niks opgeslagen. Wat is het toch een schatje het rendiertje, mooie opmaak van je kaar.

    Tot volgende week.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schattig kaartje Eri, met die lieverd van een rendier..
    Dit papier blijft het goed doen..zo mooi.
    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog een late reactie op je rendierkaart, heel dikwijls kan ik via mijn iPad niet reageren, ik snap niet hoe het komt. Maar je kaart is weer zo leuk, love de labeltjes en de leuke toepasselijke tekst die erop staat.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jaaaaaaaaaa die is ook leuk! Jij hebt nog wel dat mooie gele papier haha.
    Heel leuk gedaan met die lay out en de tekst erbij.Past goed zo!
    Lieve groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri